掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

碧咸大仔新歡係邊位?網民極速起底 __,碧咸,

LexiWood不時在社交網站分享性感相。英國球星碧咸(DavidBeckham)與辣妹Victoria的19歲大仔布魯克林(Brooklyn),與新 ...


Lexi Wood不時在社交網站分享性感相。


英國球星碧咸(David Beckham)與辣妹Victoria的19歲大仔布魯克林(Brooklyn),與新歡於荷里活紋身店激咀,網民極速對呢位揮低布魯克林舊愛嘉兒莫蕊茲(Chloe Moretz)嘅靚女起底,原來佢係20歲加拿大女模Lexi Wood,曾經為《Vogue》日本版雜誌、《Galore》雜誌與《花花公子》(Playboy)雜誌等拍照。Lexi Wood10歲開始就出道擔任模特兒,在社文網站Instagram人氣甚高,佢不時上載性感相派福利,難怪會有超過8萬7千名追隨者,相信佢同布魯克林嘅戀情曝光後,人數也會上升!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!