掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

名人:趙嘉懿陪仔女放假重拾童真 __,趙嘉懿,

趙嘉懿一家四口趁復活節假去咗澳門玩~名模趙嘉懿(Carrie)日前趁復活節假與老公及一對子女到了澳門玩足四日三夜,她表示此行主要吃喝玩樂為主,她說﹕「 ...


趙嘉懿一家四口趁復活節假去咗澳門玩~


名模趙嘉懿(Carrie)日前趁復活節假與老公及一對子女到了澳門玩足四日三夜,她表示此行主要吃喝玩樂為主,她說﹕「其實仲有好多地方未去未睇,因為每間酒店都有唔同特色,唔同嘢玩,就連澳門大三巴都冇去,因為假期太多人。兩個小朋友都大個,都想畀佢哋睇多啲,最緊要係一家人一齊,嘻嘻哈哈咁過咗幾日。」

Carrie透露復活節假除到了澳門外,還去了士多啤梨園,每日的節目都安排得好豐富﹕「我都試咗好多未試過嘅嘢,例如攀石,以前都係囝囝玩,今次一齊玩,我覺得小朋友真係好勇敢。雖然每一日都好攰,但好滿足,小朋友好幸運,咁細個可以試咁多嘢,我依家陪佢哋一齊玩,覺得自己嘅童真都番嚟,好正。」Carrie認為小朋友平時辛苦讀書做功課,所以放假一定要玩到盡。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!