掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

睇騷有驚喜!潘欣妮行運拜名師 __,

真係奇緣!新進女歌手潘欣妮(Loretta)近年參與寫歌和填詞的工作,早前到上海欣賞台灣音樂創作人黃中原的演出,令她感到相當興奮:「佢演唱咗自己作曲作 ...


真係奇緣!


新進女歌手潘欣妮(Loretta)近年參與寫歌和填詞的工作,早前到上海欣賞台灣音樂創作人黃中原的演出,令她感到相當興奮:「佢演唱咗自己作曲作詞嘅《絕口不提愛你》,第一次聽佢唱現場,真係覺得好震撼,唱功非常紮實,激起我更努力練歌嘅衝動,希望終有一日唱功可以好似佢咁好。」

然而最令Loretta驚喜的,可算是有機會拜黃中原為師,是今年最佳的生日禮物,她說:「真係覺得好開心,好珍惜有咁嘅機會,覺得今年應該有貴人運。」又指跟黃老師上堂時獲益良多,注意到平時沒有為意的細節。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!