網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

自殘?朱晨麗手腕現不明傷痕 __,朱晨麗,

朱晨麗畀綫索大家,估吓佢點解受傷。藝人朱晨麗(朱朱)嚟緊就會拍攝無綫新劇《多功能老婆》,將會同洪永城等人有唔少嘅對手戲。雖然劇集未正式開拍,不過都要做 ...


朱晨麗畀綫索大家,估吓佢點解受傷。


藝人朱晨麗(朱朱)嚟緊就會拍攝無綫新劇《多功能老婆》,將會同洪永城等人有唔少嘅對手戲。雖然劇集未正式開拍,不過都要做定準備,今日朱朱就喺社交網甫出一張近照,並留言:「以下內容不適宜未成年者,突破不到難關就要自殘嗎!?以上內容純屬巧合,不如大家來猜一下究竟真實情況是怎麼樣的?!線索提供如下#朱晨麗##劇本##貓##傷痕##筆###週末趕快Hercule Poirot上身吧 期待你們的破案故事!」

相中除咗見到劇本之外,仲見到朱朱手腕上有兩條明顯嘅傷痕,不過睇得出傷口唔太深,應該好快會好番。唔少粉絲都估朱朱手上嘅傷痕,應該係佢嘅愛貓抓傷,仲話睇見都覺得心痛呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!