網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

讚周志文勁硬!陳瀅想搵靚仔Oppa做Gym __,陳瀅,周志文,

陳瀅同周志文一齊出席活動。藝人陳瀅及周志文到香港公園出席活動,陳瀅表示十分佩服周志文經常做運動:「佢真係(肌肉)勁硬…唔係,係操到好fit好健實。」她 ...


陳瀅同周志文一齊出席活動。


藝人陳瀅及周志文到香港公園出席活動,陳瀅表示十分佩服周志文經常做運動:「佢真係(肌肉)勁硬…唔係,係操到好fit好健實。」她謂近日忙於拍攝新劇,拍畢後會抽時間做運動,周志文則表示有邀請對方做Gym,陳瀅說:「佢新嗰間健身中心啲教練係韓國男仔,超靚仔。我想去佢度做,但佢話啲教練唔夠佢靚仔。」

陳瀅的好姊妹劉佩玥(Moon)早前到俄羅斯拍攝節目後感到不適,陳瀅說:「呢排忙拍劇少同佢聯絡,但我知佢好番啲。佢返嚟先病,我估佢應該係水土不服,嗰邊同香港食嘅嘢太大分別,嗰邊食嘢好清淡,一返嚟食番有調味料嘅嘢。」陳瀅表示有很多人關心她,更即場問阿Moon的緋聞男友周志文有否關心對方,周志文即說:「咁都要問候吓佢,都知佢冇乜事,好番好多。(有冇下廚照顧佢?)我知佢係腸胃問題,我唔係咁信得過我嘅廚藝,最緊要食得清淡,佢屋企人一定照顧得佢好好。」問到有沒有探望對方,他指阿Moon很快便出院,而陳瀅表示阿Moon是個感性的人,很小事便會感恩、和大家分享。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!