網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

【金像獎】三度提名!姜皓文入行33年 終憑《拆彈專家》最佳男配角 __,姜皓文,金像獎,

【金像獎】三度提名!姜皓文入行33年終憑《拆彈專家》最佳男配角今屆男配角入圍名單,姜皓文同倉田保昭各自都有兩套電影入圍,另外有份角逐的還有秦沛同林家棟 ...


  • 【金像獎】三度提名!姜皓文入行33年 終憑《拆彈專家》最佳男配角


  • 今屆男配角入圍名單,姜皓文同倉田保昭各自都有兩套電影入圍,另外有份角逐的還有秦沛同林家棟,最後由姜皓文憑住《折彈專家》獲得最佳男配角。

    姜皓文入行三十幾年,今次是他首次獲得最佳男配角,他上台時更強忍淚水,他話自己運氣向來不是太好,近年就好了好多,坦言︰「好到自己都驚,會唔會死架?」隨即並高舉獎項說︰「老婆,我攞到啦!」。

    今次他在《折彈專家》扮演重案組總督察,拍住劉華一齊拆彈,佢話︰「從未做過一個警察咁有型,仲要拍住劉生(劉德華)好大壓力。好多謝劉生,一次又一次畀機會我」。同時佢分別多謝新舊老闆︰「多謝老闆古天樂先生,安排我好多嘢好多嘢,以前舊老闆林家棟,我哋好少傾偈,但我好尊重佢」黑仔繼話「我會繼續享受我未來嘅每個角色,多謝大家,我愛香港電影」。

    已頒發獎項:

    最佳新演員----《黃金花》凌文龍

    新晉導演----彭秀慧

    最佳攝影----《追龍》關智耀

    最佳剪接----《追龍》李嘉榮

    最佳服裝造型設計----《西遊伏妖篇》余家安、利碧君

    最佳美術指導----《明月幾時有》文念中、利國林

    最佳音響效果----《殺破狼貪狼》曾祥景、李耀強

    最佳視覺效果----《悟空傳》黃智亨、徐建

    專業精神獎----楊容蓮


    鍾意就快D Share啦!