網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

吳業坤生日買新車:當正係老婆! __,吳業坤,

恭喜晒!歌手吳業坤出席商場活動,現場演唱新歌及與觀眾大玩遊戲,穿得一身紅噹噹的他坦言心情甚好:「因為我過幾日就生日(4月18日)喇!趁就嚟生日我就買咗 ...


恭喜晒!


歌手吳業坤出席商場活動,現場演唱新歌及與觀眾大玩遊戲,穿得一身紅噹噹的他坦言心情甚好:「因為我過幾日就生日(4月18日)喇!趁就嚟生日我就買咗架車,打算換一架實用啲嘅,亦都已經買咗啦,買咗十萬蚊。大個仔感受到自己嘅成長,學識『斷捨離』,依家去到無欲無求嘅狀態,本身嗰架車比較奢侈,新車係以代步為主,諗住揸一世㗎喇!舊車買咗一年,當正佢係老婆,賣嘅時候真係有啲唔捨得。」

問到生日點慶祝?吳業坤說要拍劇度過:「我已經喺劇組度周圍同人講我就嚟生日,睇吓佢哋會唔會同我慶祝」至於生日願望,他說:「仲未唱過劇集主題曲,呢個係情意結,新劇亦都會有愛情嘅橋段,想結合演技同音樂做一個作品。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!