網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

媽咪級粉絲捧場 Judas Law由街頭進駐商場 __,

JudasLaw由街頭歌手進駐商場,可喜可賀。街頭歌手JudasLaw(羅凱鈴)出席音樂分享會,獲父母及粉絲到場支持。台上Judas分享過往當街頭藝人 ...


Judas Law由街頭歌手進駐商場,可喜可賀。


街頭歌手Judas Law(羅凱鈴)出席音樂分享會,獲父母及粉絲到場支持。台上Judas分享過往當街頭藝人的經驗,原來她是為了追尋音樂夢而辭掉工作,但得到父母的支持,期間更得到父母上台為她打氣,並講出鼓勵說話。

受訪時Judas表示近排愈來愈多商場騷工作,問收入可有上升?她說:「我諗應該係有合理收入,有所上升,因為真係多咗演出。」她亦透露近排作緊歌,稍後會出新歌:「依家有個雛型,差編曲同詞,首曲我作咗。(幾時會出?)未知,因為要公司安排,要時間配合到先,仲傾緊首歌點做,我都想首歌做得靚啲畀大家睇,所以要多啲時間。」

講到獲一班粉絲來支持,問會如何報答他們?她說:「會唱好啲歌,作好自己首歌,希望佢哋會好滿意。(嚟緊會唔會搞啲粉絲派對?)因為我6月生日,睇吓到時會唔會搞。」講到粉絲多是媽媽級年紀,她表示:「主要支持我嗰班都係佢哋,可能同我多唱舊歌有關,其實後生都有,但佢哋鍾意睇busking(街頭表演)嗰啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!