網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

1米57着出1米75長腿 G.E.M.公開多謝男友 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

小矮人都變小巨人!「宇宙巨漿」G.E.M.(鄧紫棋)衣着一向係網民焦點,除咗老是「常皮褲」,之前仲試過大媽裝、尿片裝、蟲蟲裝,真係唔係個個都Carry ...


小矮人都變小巨人!


「宇宙巨漿」G.E.M.(鄧紫棋)衣着一向係網民焦點,除咗老是「常皮褲」,之前仲試過大媽裝、尿片裝、蟲蟲裝,真係唔係個個都Carry到!最近佢就着咗條超性感高衩長裙亮相《歌手2018》,不過唔係「負皮」佢,反而有啲正面評價添!再次成為網民討論對象嘅G.E.M.都知大家好「關心」,佢就喺微博公開多謝當日監場嘅造型師男友Mark!

佢留言:「聽說大家都對我昨晚(前晚)的裙子很好奇。那這裙子也的確厲害,一米五七的身材,活生生穿出一米七五的腿,我也好喜歡,哈哈!長話短說,這幾天真的不容易!辛苦了,謝謝Mark」網民都「罕有」讚佢今次着得幾好睇,不過大家依然好奇佢有冇着底底!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!