網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

漢洋生日收防曬 :驚我曬一曬出雀斑 __,漢洋,

歌手漢洋早前生日,往年佢都會大排筵席宴請好朋友,但今年竟然玩低調,佢話:「因為出年我都50歲,諗住出年先大搞,加上呢排忙緊舞台劇,所以都係朋友請我食飯 ...




歌手漢洋早前生日,往年佢都會大排筵席宴請好朋友,但今年竟然玩低調,佢話:「因為出年我都50歲,諗住出年先大搞,加上呢排忙緊舞台劇,所以都係朋友請我食飯,都唔係我做主動。(唔慣?)冇,反而咁樣最舒服,感覺溫暖啲,同埋大家都知我忙舞台劇,所以都唔敢灌醉我。」

問到漢洋收到最有心思嘅禮物係乜嘢?佢笑言:「有個朋友知道我犯太歲,所以好有心思送咗個蛇嘅頸鏈畀我。最好笑係有個朋友送防曬畀我,唔知係咪因為我年紀大,驚我曬一曬就出雀斑,叫我出街一定要搽。」講到生日願望,漢洋希望身體健康,同埋籌備咗好耐嘅音樂計劃可以實行。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!