網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

李克勤自編自導搞新片:目標唔好蝕 __,克勤,李克勤,

自編自導但係唔演,克勤乜咁謙呀?歌手李克勤昨日出席電台訪問,他稱現每逢五、六、日都會到內地進行商演,周一至四就做宣傳。剛派了新歌《單身狗》的克勤,指這 ...


自編自導但係唔演,克勤乜咁謙呀?


歌手李克勤昨日出席電台訪問,他稱現每逢五、六、日都會到內地進行商演,周一至四就做宣傳。剛派了新歌《單身狗》的克勤,指這首會是今年他唯一的一首廣東歌,因下半年將推出國語專輯。講到1至7日都工作,沒有做爸爸的時間?克勤謂:「朝早6、7點就係送返學,陪踢波或者簽名畀零用時間。」

另外,克勤原先有計畫今年開電影,現要延後:「趕唔切,依家寫緊劇本,已經有故事大綱 ,會搵一個團隊去寫,集合唔同層面嘅writer去寫,想講一個現代人嘅故事。」對於這部電影克勤負責自編自導,問到為何不自演?克勤坦言:「唔演喇,我演有幾好?無謂喇,唔好影響個票房。(有冇演出人選?)未有,定咗個故事先,楊生(楊受成)都冇限我budget,我目標唔好蝕就得。(係第一次執導?)係第一次呀,希望唔係最後一次,會有第二次喇!(你可以提名最佳導演?)虛名嚟嘅啫,呢啲嘢隨緣啦,第一步都未開始,就唔好諗咁遠,做人唔好好高騖遠。 」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!