網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

薛家燕做奶奶High爆:全球華人都知我娶新抱 __,家燕,薛家燕,

個仔結婚,個仔係主角定家燕係主角?藝人薛家燕為創世電視節目《當家好媽》擔任嘉賓,接受電視總監葉家寶訪問。提到家燕將於六月娶新抱,問到籌備進度?她笑言: ...


個仔結婚,個仔係主角定家燕係主角?


藝人薛家燕為創世電視節目《當家好媽》擔任嘉賓,接受電視總監葉家寶訪問。提到家燕將於六月娶新抱,問到籌備進度?她笑言:「依家全球華人都知我個仔結婚,去到街巿買嘢,啲人又問,去到新加坡同馬來西亞都有人問,我同大家講籌備得妥妥當當。」之前家燕揚言要減10磅,務求在娶新抱當天靚靚示人,見她明顯清減,她稱花了個多星期,已減掉五、六磅,成績不俗,至於婚宴當日會否上台表演?她坦言:「個wedding planner啱啱先問我,可唔可以換少件衫,連換衫都唔夠時間,仲話表演。不過今次請咗好多演藝界朋友,佢哋都想上台講嘢同表演,我話冇問題,總之做完晒正式儀式,之後佢地點玩都得。」

講到家燕與葉家寶已相識41年,葉家寶說:「當年我仲讀緊書,去麗的電視實習,家燕就喺麗的做緊《家燕與小田》,我就企喺一邊睇佢地點做,佢地載歌載舞,好精彩。每次見到家燕都好開心,未見到人就先聽到佢嘅笑聲,帶畀大家好多歡樂。」家燕指對方當年還是學生哥,現已成為資深電視人:「其實有十幾個母親節訪問想搵我,我第一個就答應咗家寶,因為呢個係台係傳遞主嘅愛,又會喺myTVSUPER度播出,加上家寶問嘅問題好簡單,會畀我自由發揮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!