網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

弗到漏 陳雅思沙灘大玩空中瑜伽 __,陳雅思,

唔知Bonnie下次又有咩花臣呢?前港姐陳雅思(Bonnie)向來都係運動嘅愛好者,無論係行山、跑步定係瑜伽,佢都樣樣啱!不過Bonnie喺室內玩空中 ...


唔知Bonnie下次又有咩花臣呢?


前港姐陳雅思(Bonnie)向來都係運動嘅愛好者,無論係行山、跑步定係瑜伽,佢都樣樣啱!不過Bonnie喺室內玩空中瑜伽就見得多,喺沙灘玩空中瑜伽又點睇?

Bonnie今次就約咗成班瑜伽愛好者一齊去沙灘,仲合力以竹枝搭咗個架兼吊埋條繩,跟住Bonnie就企咗喺繩上面做出瑜伽動作,一邊做瑜伽之餘,又可以吸收新鮮嘅空氣,真係一舉兩得。不過唔少網民對於Bonnie喺沙灘玩空中瑜伽都議論紛紛,事關就咁睇成個安全設施就只係得條繩,萬一個架倒塌嘅話都真係幾大件事,但係亦有人話玩呢種瑜伽時地下通常都會放張厚墊,實情係點就真係得Bonnie先知喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!