網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

Timing錯晒!李靜蓮捱摑Cut機先識喊 __,

Cut機先嚟喊,真係有啲嘥料!藝人李靜蓮(Alina)因參選ViuTV選美節目《美選D.n.A》而入行,她指一切都是機緣巧合:「我入咗演藝學院學跳舞, ...


Cut機先嚟喊,真係有啲嘥料!


藝人李靜蓮(Alina)因參選ViuTV選美節目《美選D.n.A》而入行,她指一切都是機緣巧合:「我入咗演藝學院學跳舞,中間發現跳舞唔係好夠,自己鍾意演戲同扮嘢,我跳舞之前其實係玩音樂劇,所以畢咗業之後諗不如試吓入呢個圈子,可能有多啲機會認識唔同嘅人,做多啲唔同嘅嘢。」

Alina自言在選美節目中能夠入到八強已經很開心:「佢係一個踏腳石,令我可以入行,入行差唔多兩年,同夢想中嘅娛樂圈爭好遠,感覺上要由頭再嚟過,同我以前學跳舞完全唔一樣,我自己本身講嘢唔叻,喺人際關係、溝通上要學習。」對於選美期間被爆出介入胡定欣與陳道明的戀情,當時她已作出澄清,不過她坦言害怕應對記者,她說:「超驚,唔想出去!」

講到未來發展動向,Alina表示想做演員多於主持,去年更有份拍攝無綫古裝劇《宮心計2深宮計》,飾演周秀娜的近身侍婢,她說:「我個侍婢角色得我一個喺主子後面,嗰個主子就係周秀娜,真係有戲份有對白,但我真係好緊張。」她指雖然拍劇時間很長,但大家合作愉快,她又指最難忘的場口是被周秀娜摑一巴:「人生第一次畀人摑!我驚畀唔到真正嘅反應,就叫佢真係打落嚟,當時已經拍到凌晨5、6點,唔想阻大家收工,我真係畀人摑完,Cut咗機我個情緒就上嚟,我爆喊,個Timing就錯咗馬浚偉話你Cut咗機先至喊得咁犀利嘅?」此外,向住演員之路進發的Alina最想跟王力宏和彭于晏合作,而最欣賞的演員則是周迅。

服裝:tout-a-coup

場地:Mini Hotel Central

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!