網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

范冰冰:基因強大!7歲做Model 范冰冰堂妹曝光 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

想睇?要拉落啲喇。(長春國貿博客圖)大陸藝人范冰冰出名係美女,出身自演藝世家,范爸爸范媽媽都係歌手及演員,而佢細佬范丞丞都參加了《偶像練習生》出道成為 ...


想睇?要拉落啲喇。(長春國貿博客圖)


大陸藝人范冰冰出名係美女,出身自演藝世家,范爸爸范媽媽都係歌手及演員,而佢細佬范丞丞都參加了《偶像練習生》出道成為藝人,但估唔到連范冰冰堂妹原來都係Model!最近微博流傳冰冰堂妹范朵朵行貓步嘅照片,年僅7歲嘅佢,喺T台度一啲都不怯場,眼神好有自信,搔首弄姿,似足一個專業Model。

原來佢來頭認真唔惹少,佢曾為中國國際時裝周行騷,還受邀擔任CIP國際少兒模特明星盛典全國總決賽特別來賓,去年在T​​台之星國際賽獲得兒童組的冠軍,是一名圈內知名的小模特兒,唔通范家演藝基因特別強大?

有成熟一面,都有童真嘅一面,話晒只有7歲,另一輯曝光的照片中,就見朵朵穿上校服,素顏的她眼大大面尖尖嘴細細,一睇就知係美人胚子,加上有冰冰嘅加持,前途無可限量呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!