網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

龔嘉欣:要食一堆藥!龔嘉欣生蛇停工 __,嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

要小心身子呀!藝人龔嘉欣(Katy)最近工作接唔停手,唔知係咪太忙冇時間休息,令身體響起警號!今日佢喺社交網自爆患上俗稱「生蛇」嘅帶狀疱疹,暫時要停工 ...


要小心身子呀!


藝人龔嘉欣(Katy)最近工作接唔停手,唔知係咪太忙冇時間休息,令身體響起警號!今日佢喺社交網自爆患上俗稱「生蛇」嘅帶狀疱疹,暫時要停工休養一排,並為影響工作進度而致歉。為免大家擔心,佢續表示已經求醫,並上載咗自拍照同一堆藥物嘅相。

佢留言話:「對不起,因為身體狀況影響了拍攝,我已回到香港,看了醫生,確定是『生蛇』,醫生說需要靜靜休息一段時間。謝謝在我生病時候照顧我的同事,也希望大家都多注意自己身體,可以的睡多點,休息多點,放鬆一點。」其實藝人曹永廉同陳志健亦試過開工期間患上「生蛇」,總之身體要緊,希望Katy早日康復!

龔嘉欣接受東網訪問,佢話:「謝謝關心,休息中,之後再傾,thank you!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!