網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

楊思琦:為谷寫真去到幾盡?楊思琦自爆係李嘉欣親戚 __,嘉欣,李嘉,寫真,李嘉欣,思琦,楊思琦,鍾嘉欣,

為咗谷寫真~思琦擺埋李嘉欣上枱!書展開鑼,不少推出寫真女星都各出奇謀應戰。八月就踏入四十歲嘅前港姐冠軍楊思琦,首次推出寫真除以性感吸納讀者外,書中仲大 ...


為咗谷寫真~思琦擺埋李嘉欣上枱!


書展開鑼,不少推出寫真女星都各出奇謀應戰。八月就踏入四十歲嘅前港姐冠軍楊思琦,首次推出寫真除以性感吸納讀者外,書中仲大爆鮮為人知嘅秘史。入面寫佢嘅家族中唔只佢一個有港姐冠軍殊榮,原來1988年香港小姐軍李嘉欣都係佢「親戚」,楊思琦話李嘉欣係佢姑媽嘅姨甥女,雖然大家就唔係好熟,不過偶然喺啲家族聚會都會見到面。除咗爆出同李嘉欣有親戚關外,仲大耍友情牌,搵到薛家燕、曾志偉同陳志雲幫佢寫序。

楊思琦又講番點解當年去選港姐,佢話原來係佢阿媽推佢去,當時自己都自問:「咁嘅樣,點選美啊?」書入面仲講埋自己嘅感情觀,現為單親媽媽嘅佢,原來一直都有追求者,不過就冇適合人選出現,感情仍在空白階段。對於另一半嘅條件,佢話對方外貌係其次,最重要係愛佢同佢個寶貝女,經濟方面亦冇話要咩富豪,唔係話要有好多物業嗰種,但起碼對方可以自己顧掂自己,唔使佢反過來去照顧對方,佢話依家愛情依然期待但只能隨緣咁話。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!