網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

楊思琦:迎接40歲 楊思琦準備搵個伴? __,思琦,楊思琦,

思琦即將迎來40歲生日!藝人楊思琦8月7日將迎來40歲生日,下午她偕同媽媽及囡囡到深水埗,出席生日會及寫真集簽名會。囡囡楊卓穎相當貼心,親手繪製畫滿豬 ...


思琦即將迎來40歲生日!


藝人楊思琦8月7日將迎來40歲生日,下午她偕同媽媽及囡囡到深水埗,出席生日會及寫真集簽名會。囡囡楊卓穎相當貼心,親手繪製畫滿豬豬的生日卡給「豬媽媽」思琦,又帶頭與賓客齊唱生日歌,場面溫馨。

提及今年生日,思琦指意義非凡:「我好少搞咁大型嘅生日會,今年出寫真反應幾好,都有好多電影、電視劇、代言及活動嘅工作洽談中。(後悔遲出寫真,工作可以早啲嚟?)今次都係出版商搵我,各方面配合,可能係最好時機。」談到生日願望,思琦表示:「大家都開心、幸福、身體健康,我要青春常駐。(諗吓感情生活?)太忙喇,不過都係時候要睜大雙眼,接受多啲新事物。(多咗朋友介紹男仔畀你識?)又唔會,大家知我唔係好出去。」

講到曾志偉寸爆港姐外景事件,思琦謂:「志偉哥好搞笑,不過留喺香港選美有地利,我記得我嗰年去日韓,適應唔到天氣,又凍又流鼻水,留喺香港會發揮好啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!