網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

【有提供特色水床】中國建築 霆鋒瞓醒發現間房水浸 __,霆鋒,謝霆鋒,

謝霆鋒微博短片
肥媽MariaCordero前排先至大聲疾呼,叫大家趁依家呢個千載難逢嘅機會去大灣區買樓,仲話:「我啲孫我啲仔女,我全部都叫佢哋,投資大灣區。點解呢? ...


肥媽Maria Cordero前排先至大聲疾呼,叫大家趁依家呢個千載難逢嘅機會去大灣區買樓,仲話:「我啲孫我啲仔女,我全部都叫佢哋,投資大灣區。點解呢?依家嗰度,你遲啲買唔到添呀!」「當然,聰明嘅人會睇到佢係一個機會囉,有啲人就會覺得,『我唔鍾意!』周街有一千蚊你可以唔彎低去執嘅,啱唔啱?」

最緊要係呢句:「身為一個中國人,你住喺邊一忽你都係中國人0架嘛,係咪?」「依家全世界,無論你鍾意唔鍾意,我哋中國就係要帶領呢個潮流喇!」依家聽到「中國人」三個字,都頭痛。

這邊廂肥媽係咁叫人去大灣區買樓,呢邊呢,身在大陸嘅謝霆鋒,話俾你聽,大陸啲樓,隨時給你無限驚喜。

話說,現正身處大陸錄影《中國好聲音》嘅霆鋒,今日發咗條微博,木無表情嘅佢,對住鏡頭話啱啱瞓咗兩個鐘,一起身,咦,露台水浸,啲水仲開始浸埋間房。

一副生無可戀咁樣嘅霆鋒,好絕望咁話:「不是腦子進水,房間進水。」最後仲嗌救命。

霆鋒身處嘅地方,應該係嘉興一間叫做「龍之夢大酒店」,房價由382蚊人仔至5百幾蚊人仔,總統套房都只係5千幾人仔。留言版見網民啲留言評價都好高嘅,但都係話酒店隔音設施較差,同埋早餐有待改進。順帶一提,間酒店仲有特色水床房添0架,唔知霆鋒係揀邊間呢?

又講下ViuTV嘅《鋒味前奏》,聽晚就出最後一集,霆鋒同大家講夢想。佢話:「夢想呀……其實我真係好想為大家做番一個大家都會過癮嘅演唱會。大家問咗好耐,但我唔想做一個求其嘅集體回憶嘅音樂會,『啊,開咗啦。』我起碼要個場地、設施、煙花、燈光效果、舞台效果,係大家入到去會:『嘩!』即係大家都會覺得過癮嘅。」火火問:「好彩我哋所知嘅係你未諗到點樣表演,你係肯定咗你會做啦嘛。」霆鋒就即刻話:「如果達唔到標我都係唔會做㗎!」

霆鋒呢個演唱會,講咗有幾多年?

謝霆鋒微博短片 生意失敗咁樣 生意失敗咁樣
望下個窗

望下個窗
原來係咁

原來係咁
 pan落啲

pan落啲
已經漏晒出嚟…

已經漏晒出嚟…
特色水床嘅房間係咁 (官方網頁截圖)

特色水床嘅房間係咁 (官方網頁截圖)

鍾意就快D Share啦!