網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

陸浩明:係時候結婚!陸浩明日本買House一炮過 __,陸浩明,

樓都買咗,係時候要計劃結婚。藝人陸浩明(6號)去年曾於台慶頒獎禮入圍「飛躍進步男藝員」,今年再接再厲,短短數月內已有5個主持及2個擔任嘉賓的節目播出, ...


樓都買咗,係時候要計劃結婚。


藝人陸浩明(6號)去年曾於台慶頒獎禮入圍「飛躍進步男藝員」,今年再接再厲,短短數月內已有5個主持及2個擔任嘉賓的節目播出,有望成為「主持界接班人」。提到備受無綫力捧,他笑言是演藝生涯上的高峰:「之前有網友發現,原來星期一至日都有我嘅節目,對我嚟講都幾有紀念價值,真係好多謝公司咁畀機會。(想攞飛躍?)都恨㗎,始終靠綜藝攞唔容易。」

80萬大阪買House

提到人氣急升兼收入豐厚,他自爆已儲夠錢在日本置業,初嘗「一炮過Full Pay」買樓的滋味:「我同女友都好鍾意日本,所以喺大阪中心地區買咗一間House,大約80萬港元,主要用嚟投資、收租。揀大阪因為係旅遊區,比東京平啲,同埋80萬喺香港可能只係買到車位,所以去日本投資比較易應付到,可以一炮過。」

雖然近年事業發展不俗,但原來他曾有兩次低潮期,除了經歷有線YMC殺台被迫轉型外,原來由有線轉去TVB時,亦曾有過憂慮:「舊公司收入好穩定,夠供車供樓,去到新環境要重新嚟過,但都三十出頭,想有啲新挑戰。」他又感激女友支持,並多謝肥媽帶挈他迅速入屋。

「憎」馮盈盈麥明詩

講到近期與眾多新進主持合作,他笑言「最憎」馮盈盈及麥明詩這對孖寶:「初時我以為《後生仔》係正經資訊節目,點知佢哋少少鹹多多趣,有時真係好難兜,依家直頭放任佢哋。不過都係一個新衝擊,亦因為咁而令節目爆紅,所以對佢哋係又愛又恨至真。」

場地:Hygge Cafe & Bar

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!