網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

林峯:畀林峯睇?張馨月水着Look玩若隱若現 __,林峯,張馨月,

林峯大飽眼福。藝人林峯同緋聞女友張馨月雖然一直未有承認戀情,但係佢哋不時畀人影到相約外出,二人感情要好!經常喺社交網分享靚相嘅張馨月,近日趁住炎炎夏日 ...


林峯大飽眼福。


藝人林峯同緋聞女友張馨月雖然一直未有承認戀情,但係佢哋不時畀人影到相約外出,二人感情要好!經常喺社交網分享靚相嘅張馨月,近日趁住炎炎夏日出海同陽光玩遊戲,仲將出海影嘅相放上社交網同網民開心share。

相中見着上泳裝嘅佢,外面以通花上衣及薄紗配搭,若隱若現,相當性感!佢仲留言:「給喜歡的人看,做真實的自己,過好自己的生活,堅持中華民族的傳統美德,誠意待人,並不完美,仍需努力!夏天の味道」雖然未見林峯嘅蹤影,但係張馨月都不忘喺網上傳情,關係似乎更上一層樓!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!