網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

【盼成遊戲設計師】港女碩士生愛打機 上網自學軟件寫遊戲 (足本版) __,港女,

充滿神秘感的九龍城寨不時成為海外遊戲的題材,日本亦推出過不少以此為題材的遊戲。四個九十後碩士生,今年亦以八十年代九龍城寨為背景,創作本土味濃厚的3D探 ...




充滿神秘感的九龍城寨不時成為海外遊戲的題材,日本亦推出過不少以此為題材的遊戲。四個九十後碩士生,今年亦以八十年代九龍城寨為背景,創作本土味濃厚的3D探險遊戲《籠》,描寫這個傳奇之地。

遊戲設計師陳寶琪(Poki)說,自小就喜歡遊戲,「最鍾意玩嘅遊戲係《大富翁》,一、二 、四、八我都有玩過,亦有玩一啲海外嘅遊戲。牛蛙工作室出嘅《杏林也瘋狂》、《上帝也瘋狂》,一啲策略嘅遊戲都有。」負責圖像設計的麥斯堯(Yo)亦指遊戲很重要:「由細到大我嘅回憶就係同家姐玩《The Sims》,或者同爸爸玩賽車遊戲,呢個係我嘅童年回憶,我相信對於我哋每一個嚟講,遊戲都佔咗我哋人生好大部份。」

Poki說,曾看過一條關於遊戲設計師的短片,覺得遊戲設計師很厲害,希望將來可以加入遊戲界發展,「佢哋鍾意將怪物變做橙色就變做橙色,好犀利,想將世界變成點都得。呢啲遊戲都成為我而家做遊戲設計師嘅契機。」

團隊四人現時正在香港理工大學就讀設計學院碩士課程,Poki在班上找了其餘三位同學,合作製作遊戲,遊戲本來亦是他們的畢業作品。學校課程教授概念性的東西,至於技術,就要靠上網自學得來,「就算係建模,我哋都係上YouTube,睇佢教點整一隻杯。整一隻杯嘅原理,我哋可以應用到直至我哋建咗整個人、整個景出嚟,邊學邊試。」

撰文:鄭靖而

攝影:王晴

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!