網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

蔡卓妍:同蔡卓妍爆父女情 章國明讚阿Sa專業 __,阿Sa,蔡卓妍,

章國明為新片演蔡卓妍父親,笑言與阿Sa在戲中的合照,和現實生活中與家人的合照(下圖)好相似。曾執導電影《點指兵兵》、《星際鈍胎》,更憑電影《邊緣人》於 ...


章國明為新片演蔡卓妍父親,笑言與阿Sa在戲中的合照,和現實生活中與家人的合照(下圖)好相似。


曾執導電影《點指兵兵》、《星際鈍胎》,更憑電影《邊緣人》於1982年《第19屆金馬獎》奪得「最佳導演」的90年代新浪潮導演章國明,早前以演員身份參與了電影《再見UFO》拍攝,戲中他飾演藝人蔡卓妍(阿Sa)的父親,他說:「佢真係一個好專業嘅演員,演技好,真係好犀利。同埋佢好細心,記得有一次我哋自拍留念,佢突然提出因為擔心燈光問題會影響相片質素,估唔到佢留意到咁多嘢。」

戲中有一場蔡卓妍大學畢業的戲份,章國明與飾演他太太的文雪兒一起拍了一張三人合照,但竟然與現實生活中、兩年前他女兒大學畢業時拍下的照片有九成相似,他笑言:「真係相當巧合。」

其實章國明過往都是客串過電影,今次則拍了七天戲。貴為資深導演變身演員,他謙虛表示難以應付:「原來做演員真係好苦,記對白先最難。以前就叫人做戲,依家就掉番轉頭,不過都好好玩,但係覺得做導演舒服啲,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!