掃呢頁CODE去手機

2018年9月16日 星期日

打風:山竹襲港:少女露台感受強風惹眾怒 「我想再勁啲!」 __,山竹襲港,

有少女站在新蒲崗一棟大廈高層位置感受強風,更稱希望風力可以變得更強。(互聯網)「山竹」對香港造成嚴重影響,網上更有片段顯示市民在街上遭強風吹倒在地,設 ...


有少女站在新蒲崗一棟大廈高層位置感受強風,更稱希望風力可以變得更強。(互聯網)


「山竹」對香港造成嚴重影響,網上更有片段顯示市民在街上遭強風吹倒在地,設施被吹倒損壞。不過有少女卻「唔識死」,走出大廈露台「感受強風」,更笑稱:「唔係好大風啫,我想再勁啲!」遭網民狠批「佢應該冇睇新聞,有幾多唔開心嘅消息。」

網民Kit Chiu在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」上載影片,片中一名妙齡少女稱自己身處新蒲崗一棟大廈的30樓位置。她穿上雨衣,站在露台位置感受「山竹」的強勁風力,更稱自己感到很興奮,「我好開心啊,咁耐以嚟第一次試17級強風」。

少女愈講愈興奮,向鏡頭表示「你睇下幾激,但係我都覺得唔係好大風啫,都冇吹郁我」,惟她說話時卻站立不穩,更差點跌倒。最後少女更「祈求」颱風可以「勁啲」。不少網民批評少女,「都唔知佢咩心態」、「呢啲人身在福地,當災難係兒戲」,有網民感到痛心,「好多人同動物都搞到無家可歸呀,仲話好開心,乜嘢人嚟。」

網民有話說

Minnie Yan:佢今朝應該冇睇新聞有幾多唔開心嘅消息!

Wonderfulmatt Yeung:呢啲人身在福地,當災難係兒戲

Joyce YenJye:唔知死字點寫

關心:好多人同動物都搞到無家可歸呀,仲話好開心,乜嘢人嚟?

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!