掃呢頁CODE去手機

2018年9月16日 星期日

做最舒服靚姊妹 阿Sa人到禮冇到尷尬! __,阿Sa,蔡卓妍,

阿Sa化身Pink Lady,重任係「任人影」同吹水。
做最舒服靚姊妹阿Sa人到禮冇到尷尬!昨晚出席卓韻芝婚宴的嘉賓計有田蕊妮、蔡一智、徐天佑、黃耀明、陳健安(On仔)及導演許鞍華等,而姊妹團成員之一的蔡卓 ...


做最舒服靚姊妹 阿Sa人到禮冇到尷尬!

昨晚出席卓韻芝婚宴的嘉賓計有田蕊妮、蔡一智、徐天佑、黃耀明、陳健安(On仔)及導演許鞍華等,而姊妹團成員之一的蔡卓妍(阿Sa)以「Pink Lady」粉紅色連身裙亮相,手上戴有寫着新人英文名簡稱的「CHI&YIN」手帶,她說婚禮沒有玩新郎或接新娘的傳統環節,笑言是最舒服的姐妹:「新娘一嚟就話冇玩新郎,我哋主要係負責靚。(冇得玩有冇失望?)最好唔好費事玩人玩着自己。(最忙做啲咩?)主要都係影相同擺甫士,一陣同嘉賓吹吓水。(幫手頂酒?)我都頂得幾杯嘅,其他姊妹就難講啲。」

問到送上甚麼結婚禮物時,阿Sa笑言冇準備:「我嚟之前發訊息問阿芝,做姊妹使唔使畀禮金,佢又冇聽到個訊息,我嚟到,佢就喺我面前開Speaker(揚聲器)播番我個訊息出嚟,搞到我好尷尬,或者遲啲補番份禮。(會否想接花球?)我問助手,究竟我啲朋友結晒婚未,好似不停出席朋友嘅婚禮,我助手話,我爭容祖兒個花球就搞掂!」






鍾意就快D Share啦!