網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月25日 星期二

【北韓那裡有玄彬】洪永城貼北韓真軍官合照 遭娛圈人圍插 #洪永城 #玄彬

【北韓那裡有玄彬】洪永城貼北韓真軍官合照遭娛圈人圍插1小時前韓劇《愛的迫降》雖然已經播完,但眾多劇迷被飾演北韓軍官的玄彬俘虜,沉醉在他的溫柔體貼中。《 ...




  • 【北韓那裡有玄彬】洪永城貼北韓真軍官合照 遭娛圈人圍插
  • 1小時前




韓劇《愛的迫降》雖然已經播完,但眾多劇迷被飾演北韓軍官的玄彬俘虜,沉醉在他的溫柔體貼中。《愛》劇威力依然,曾經做旅遊節目介紹過北韓的洪永城,日前突然在個人IG上載與北韓軍官合照,還留言:「毒,我就無中,不過的確開始睇咗幾集《愛的迫降》,我知你知北韓嘅玄彬應該係咁嘅樣,因為我接觸過。而且如果要睇南北韓邊界嘅故仔,我推薦可以睇JSA安全地帶,故事寫實,透過一件又一件細微嘅事,去描述相隔一條警戒線天與地嘅分別,而個故事仲可以做到係推理,抵佢咁好睇。#在那遙遠的地方北韓 #2015」洪永城於字行間有極大醋意,似乎好唔抵得玄杉喎!

自從洪永城出了這個post後,即引來全城圍插,指他揭開真相實在太殘忍,連他自己也直認:「真相係殘忍嘅。」好友黃翠如亦加入留言說:「U r super bad!」(你真是超級衰)。而李綺雯寸他:「我知啦,你一定搵個最唔靚仔嘅影,然後襯出你自己靚仔呀嘛,一定係咁。」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!