掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

鄧兆尊 擁三女友:一夫一妻幾困擾我 #鄧兆尊

【娛樂人物】「蘋果尊訪」系列二提起鄧兆尊的名字,除了想起轟動一時的鄧家爭產事件外,可能最快勾起印象的,就是他的風流韻事,同時擁有三位女朋友。鄧兆尊三位 ...






【娛樂人物】「蘋果尊訪」系列二

提起鄧兆尊的名字,除了想起轟動一時的鄧家爭產事件外,可能最快勾起印象的,就是他的風流韻事,同時擁有三位女朋友。

鄧兆尊三位女友的生活全部由他照顧,難得的是,三女相處和諧,至少沒有爭風呷醋讓兆尊煩惱。但多女友並非一定是好事,結婚就是一個大難題,你跟哪一個結婚,其餘兩個都不會開心,就算妹妹小艾和弟弟兆榮曾向兆尊催婚,但兆尊卻無成家立室之意,因為不想得罪其中一位女友。

有本錢花弗享齊人福的兆尊,揚言對女友的要求好簡單,最重要是人品要好,樣貌只是次要。


緣份到避唔到

兆尊笑說:「好多人同樣問過我呢個問題,首先我唔可以下下滿足到大家嘅要求,我結唔結婚係我將來生活嘅事。香港嘅一夫一妻制係幾困擾我,兩個人一齊唔係一定要在乎一紙婚書,我見到好多後生嘅結咗,唔夠三、四年就離婚,離婚率係相當高,反而我哋呢啲捱到10年、20年嘅就係另一回事,已經唔係愛情,係感情。佢哋亦唔係話要爭乜嘢名份,我相信佢哋已經唔係追求轟烈愛情嗰種人,反而係想安穩同開心,我哋可以喺埋一齊咁耐係一種機緣。」

兆尊不時被拍到與三位女友Carmen(右二)、車厘子(右一)及Claire(左一)四人行,盡享齊人之福。資料圖片


大婆Carmen跟了兆尊逾20年,不單止一齊住,兩人還會一同去街,浪漫遊電車河。資料圖片


兆尊與拍拖三年的「阿三」Claire分手,直言多女友並非好事,還說:「好忙㗎,嗰啲煩係比普通人大幾倍。」既然覺得女人煩,兆尊為何甩了一個,又去交回一個?他說:「當你年紀大咗,你會發現有緣份來到,啲嘢係好落力去避都避唔到。好似你哋幫我宣傳有咁多錢(傳祥嫂留下15億遺產),啲狂蜂浪蝶衝晒埋嚟,有好多同我好耐冇聯絡嘅女仔,突然換晒頭像相打嚟搵我,我覺得好奇怪,總之唔好搵我,三個已經好夠,冇可能再有第四或第五個。」兆尊揚言對女友的要求好簡單:「就係人品要好,樣貌係次要,最重要個人係好係純嘅,如果人唔好,我畀你幾靚都好,返到去盞日日嗌交。」

堅拒一屋三妻

三女共侍一夫,爭風呷醋是必然,兆尊笑說:「哈哈,話冇就呃你嘅!不過有時佢哋會同我一齊出嚟食飯、行街,因為好簡單,當佢哋有一個共同敵人,即係我,佢哋就會好合拍。好似過時過節,各人想買一份禮物,咁敵人係我,想嚟鋸我條頸,咪去俾佢哋鋸囉!」三位女友都是住在灣仔區,方便兆尊出入,但他卻沒想過一屋三妻:「我爸好早講過,呢樣嘢只有劉克宣做得到,呢樣嘢就唔好博我媽生前都講過,要買間有三層高嘅屋畀我同三個女朋友住,我就同我媽講:『收樓時,記住將啲刀刀碗碗收埋晒,仲要小心會火燭!』我覺得盡量留啲空間畀大家,個人有個人嘅生活方式,如果連中間屋過屋嘅路程位都冇埋會好慘,因為中間嗰個路程我可以好自由,做乜都得。」

撰文:鍾國仁

攝影:沈健程

下回預告:鄧兆尊與弟妹在童年時竟每日捱打,祥嫂更試過以鞋拍打兆榮臉頰!


鍾意就快D Share啦!