掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

姜皓文:窮到弟妹分離 姜皓文靠萬梓良翻身 #姜皓文 #萬梓良

姜皓文細說人生,母親病重,弟妹分離,闖演藝圈,遇伯樂!藝人姜皓文(黑仔)近年多演沉重角色,而憑電影《犯罪現場》入圍今屆香港電影金像獎「最佳男配角」的角 ...




姜皓文細說人生,母親病重,弟妹分離,闖演藝圈,遇伯樂!


藝人姜皓文(黑仔)近年多演沉重角色,而憑電影《犯罪現場》入圍今屆香港電影金像獎「最佳男配角」的角色都是一樣,但很感謝導演馮志強,更視對方是自己的「幸運星」,每次拍他戲都有機會獲得金像獎提名,得到對方提點,令自己獲益良多!


入行34年的黑仔,於2018年憑電影《拆彈專家》奪得金像獎最佳男角,在這之前,黑仔的演藝路都可算是浮浮沉沉,捱了一段頗長的「窮演員」日子,回首過去,他直言最苦的日子,不是在ATV「冇嘢撈」,冇租交被包租婆鎖屋的日子,反而是,他小時候,因母親病重不能照顧弟妹,將他們送往不同地方寄養。


黑仔說:「屋企人四散係最苦,當時一個去咗兒童院,一個係長州唔知乜嘢幸福之家……我睇住但又幫唔到佢哋,嗰種感覺最苦,尤其我最細嗰個細佬,佢連媽咪個樣都未望真就已經送咗入兒童院。」之後大家長大,各有各的家庭,姜皓文與妹妹都非常重視大家聚埋的時間,經常會搞家庭聚會,希望追回昔日失去的時光。


今次入圍金像獎,面對《麥路人》的張達明和萬梓良(萬子)、《新喜劇之王》的張琪等對手,黑仔直言希望「大哥」萬子可奪獎:「佢係一個好哥哥,有一段時間,帶我行咗好多路,喺我冇乜工開嘅日子,佢介紹咗好多製作人畀我識,同安排我去新加坡登台,佢亦試過半夜三更打畀監製,推薦用我。」


多年前,黑仔見娛圈市況淡靜,遂嘗試搞私房菜,萬子亦經常是座上客頻頻幫襯,但有一日,對方一句說話點醒了姜皓文:「有一日佢入嚟廚房同我講,呢度冇你嘅空間,你不如返出嚟」


當時黑仔叮一聲,決定再於娛圈發展,所以,他一直都好感激對方,雖然近年少了聯絡,但對於今次能夠同「好哥哥」一齊提名,已是榮幸大於一切。至於其他對手,「跑友」的張達明、內地藝人張琪,黑仔覺得都是前輩,所以只會欣賞角度,無資格評論對方。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!