掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

馮盈盈:自爆M到被鬧太出位 馮盈盈為事件道歉 #馮盈盈

馮盈盈畀網友鬧言談間太過出位。前港姐冠軍馮盈盈經常語出驚人,日前佢為鄭裕玲主持嘅電台節目擔任嘉賓,講番兩年前佢喺台慶着嗰條性感透視裙,原來當時冇着Br ...




馮盈盈畀網友鬧言談間太過出位。


前港姐冠軍馮盈盈經常語出驚人,日前佢為鄭裕玲主持嘅電台節目擔任嘉賓,講番兩年前佢喺台慶着嗰條性感透視裙,原來當時冇着Bra同底褲,仲撞正生理期,所以用衞生棉條頂硬上,隨即引起熱議,有網友直言佢言行太過出位。


馮盈盈事後再喺社交網發文,指當日已為咗照顧廣大聽眾尺度同廣播標準,用「女生一個月不太方便的幾天」去形容生理期,直言月經係女性生活嘅一部分,但如果有人覺得聽落去仍然覺得不安,佢願意為事件作出道歉:「如果你覺得我用詞還是包裝得不夠含蓄太露骨,令你不安,我為此感到抱歉,如果是就我談起月事而冒犯了你,我希望你明白,月經是女性生活的一部分,自古以來因為各種對月經的成見和忌諱,令不少女性由少女時期開始,就要受到不必要的限制和打擊,對自己身體感到尷尬和羞恥,這是對女性價值的貶抑,女性應該有正確的自我認知和生理觀念,好好了解自己的身體,才能拋開各種束縛,更自由,無負擔的實現自我。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!