掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

停工做煮餸KOL 麥子樂無懼染病照去健身室 #麥子樂

雖然受疫情影響不用開工,但麥子樂近日仍忙個不停。
停工做煮餸KOL 麥子樂無懼染病照去健身室雖然受疫情影響不用開工,但麥子樂近日仍忙個不停。受新冠肺炎疫情影響,不少藝人的工作紛紛煞停,雖然不用開工,但 ...




停工做煮餸KOL 麥子樂無懼染病照去健身室

雖然受疫情影響不用開工,但麥子樂近日仍忙個不停。

受新冠肺炎疫情影響,不少藝人的工作紛紛煞停,雖然不用開工,但麥子樂仍忙個不停!熱愛健身的他繼續去Gym room操肌,回家後又化身「麥師傅」鑽研不同菜式,麥子樂說︰「我一向主張強身健體,不論是否對抗疫情,你要對得住自己身體,先可以做更加多嘢。疫情時期當然減少好多社交活動,但運動唔停得,一定需要,同埋keep住做,疫情完結你便有好狀態去做嘢,唔可以畀自己停落來。」問可會擔心於健身室感染?他說︰「Gym room安排很好,盡量把客人分成不同時段去,基本上我做gym時四圍都冇人,加上定時消毒,而且我都會勤洗手,做足防疫措施,所以都放心去做。」

麥子樂無懼中招,繼續密密到Gym room操肌,裝備自己。
麥子樂無懼中招,繼續密密到Gym room操肌,裝備自己。
麥子樂近日愛上入廚,得閒便化身「麥師傅」鑽研不同菜式。

麥子樂近日愛上入廚,得閒便化身「麥師傅」鑽研不同菜式。

此外,麥子樂透露近日愛上入廚,更自稱是一位「住家男」,並謂首次煮給母親吃時,對方勁開心,他說︰「我一向鍾意煮嘢食,好鍾意別人食完感到開心的感覺,記得第一次煮畀媽咪,其實佢開心到癲,可能佢覺得我終於識煮嘢食。」他笑言自己有潛質做煮餸KOL,最後不忘為大家打氣︰「希望香港人加油,齊心對抗疫情。」




鍾意就快D Share啦!