掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

徐嬌:美國疫情嚴峻 徐嬌畀媽咪急召返杭州 #徐嬌

畀你揀,你會喺美國定杭州?內地女星徐嬌早前去咗美國藝術中心設計學院(ACCD)修讀電影課程,完本仲有個半月就完成呢個學期,咁啱撞正新冠肺炎爆發蔓延全球 ...




畀你揀,你會喺美國定杭州?


內地女星徐嬌早前去咗美國藝術中心設計學院(ACCD)修讀電影課程,完本仲有個半月就完成呢個學期,咁啱撞正新冠肺炎爆發蔓延全球,加上美國確診個案急速上升,於停課狀態下諗住喺美國自我隔離避炎嘅佢,畀擔心嘅媽咪急召返杭州!


徐嬌喺社交留言話:「媽媽看到了央視新聞的報道:『美國已錯過遏制新冠病毒最佳時期,預計全國感染人數將在4月底達到峰值,可能有高達100萬人將被感染。』 媽媽怕美國疫情繼續蔓延,我一個人留在美國實在是不安心,於是糾結再三,最終決定讓我盡快回國。」


其實搭長途機染嘅機會唔會低,不過為咗令媽咪安心,徐嬌都選擇做乖乖女返屋企,佢喺微博Po咗張着到全副裝備嘅相,衞衣頂帽笠頭戴眼罩及口罩,準備工夫做到足,轉機時喺機場接受體溫檢測一直都係正常,最終順利返到屋企,而家人則搬去其他地方住,留返屋企畀徐嬌作隔離之用。


徐嬌話除咗門口貼咗「隔離人員」字條之外,屋企門外裝晒監控器,實時監察隔離人員有冇偷雞外出,佢話一定會乖乖留喺屋企,除咗接受網上教學之外仲會寫日記同大家分享14日隔離嘅心路歷程,不過因為要跟番美國時間上堂,所以呢段時間要過日頭瞓覺夜晚起身返學嘅日子。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!