網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月29日 星期日

鍾晴:認定Lincoln做老公?鍾晴同居試婚係大忌 #鍾晴

鍾晴同Lincoln傳緋聞。無綫藝人鍾晴(Karlie)曾拍攝無綫節目《3日2夜》及《美女廚房》,曾與組合天堂鳥(BOP)成員許俊豪(Lincoln) ...




鍾晴同Lincoln傳緋聞。


無綫藝人鍾晴(Karlie)曾拍攝無綫節目《3日2夜》及《美女廚房》,曾與組合天堂鳥(BOP)成員許俊豪(Lincoln)傳緋聞,她稱兩人了解當中,但不是沒有發展機會:「我哋識就識咗好耐,但真係相熟係呢大半年,我哋成日都會見,佢好Sweet,佢最吸引人係台上同台下好唔同,台上好型,台下就好細路仔。」Karlie表示喜歡陽光大男孩,問到Lincoln是否合乎條件?她坦言:「佢都算係陽光男孩,佢鍾意運動,佢會陪你做你鍾意做嘅嘢,大家熟係因為滑水,佢跳舞幾吸引。」


任性冷待另一半


她自言拍拖次數不多,三隻手指數得晒:「我對感情好專一,人大個咗,揀另一半會視佢為結婚對象。」她稱最短的一段情只有三個月,最長近七年:「當年已經係同居關係,其實拍拖第四年,已經習慣晒大家個生活模式,變得唔識珍惜,關係好惡劣,成日唔會見面,一個月食唔到一餐飯,同朋友嘅關係仲好過同男友,分手導火線,係我唔記得咗佢生日,我都覺得自己好衰。分開嗰陣以為冇乜嘢,但之後傷口慢慢滲出來,傷心咗一年,度日如年咁,但冇後悔。」她稱再拍拖一定不會選擇同居,因為相見好同住難,亦從之前教訓中學懂忍讓。


偵探上身查行蹤


她自言第六感很強,感覺對方有古怪時會偵探上身:「有次男友突然同我講,佢下星期會好忙,我覺得好奇怪,後來我用佢嘅密碼登入佢個Facebook睇,發現佢最後登入係喺日本沖繩,我打畀佢,佢仲要繼續講大話,原來佢同咗朋友去沖繩,但冇同我講,嗰次真係堅嬲。」


場地﹕Bakebe(美麗華商場)

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!