掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

【吸12萬人like】田蕊妮離大台宣佈開新公司 老公阿澤力sell #TVB #大台 #杜汶澤 #田蕊妮 #阿澤

(facebook圖片)視后田蕊妮(阿田)日前正式和大台結束12年賓主關係。回復自由身的她,曾表示想唞一陣才計劃新工作,不過原來她早已為未來作打算。今 ...




(facebook圖片)


視后田蕊妮(阿田)日前正式和大台結束12年賓主關係。回復自由身的她,曾表示想唞一陣才計劃新工作,不過原來她早已為未來作打算。今日她分別在IG和facebook新開的專頁,貼出幾張近照,宣佈成立新公司做老闆。阿田留言說:「我好喜歡start呢個字,佢可以解讀成開始、開創、開闢、啟動、起點、開幕……等等等,今日我開始我嘅工作喇,開始工作之餘仲開咗個New Page,開咗個新專頁之餘仲開咗間公司。」雖然留言未有交代公司性質和業務,但估計阿田已籌備了一段日子。

阿田有新動向,其新開的facebook專頁在短短4小時已吸引超過12萬人讚好。至於老公杜汶澤(阿澤)亦在自己facebook狂推,他留言說:「田蕊妮new start,全新fanpage!我有like到呀,你like咗未?可能係世界上唯一好睇過『喱騷』嘅 Facebook page……X衝入去like同share係咪想佢賣晒我啲西裝同大頭菜呀?」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

田蕊妮感謝新助手為她的新公司出力。(facebook圖片)


宣佈開新公司的阿田,未有透露公司性質。(facebook圖片)


(facebook圖片)


阿田日前自爆跌親,膝頭更仆到流血。(facebook圖片)


阿澤為老婆新公司「助攻」,更叫人幫手like阿田的facebook專頁。(facebook圖片)



鍾意就快D Share啦!