掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

羅仲謙:湊B開工遲到 羅仲謙等半年再追B #羅仲謙

咁緊急呀!藝人羅仲謙於中環為無綫劇《陀槍師姐2020》開工,數十位傳媒到場,他指「小珍珠」比預產期早十幾、廿日出世:「我哋都要聽從醫生嘅建議開刀,B女 ...




咁緊急呀!


藝人羅仲謙於中環為無綫劇《陀槍師姐2020》開工,數十位傳媒到場,他指「小珍珠」比預產期早十幾、廿日出世:「我哋都要聽從醫生嘅建議開刀,B女唔足六磅,外母覺得成粒珍珠咁。」對於楊卓娜指BB似謙謙,他謂:「我覺得似家姐同爸爸多啲。(都應該好靚女喎!)依家唔可以咁講,唔靚、好醜同係臭臭豬嚟嘅。」


謙謙指小珍珠出生當日,他帶齊攝錄機、相機,同埋有親自剪臍帶:「姑娘仲問我,得唔得㗎?!我就話當拍劇咁咋,唔驚嘅,當囡囡出世,我抱起佢時,佢個身仲有啲血同液體,個刻好感動,乜都值得,亦都要好多謝麻醉師,佢做完嘢都有幫我哋影相同拍片,因為我一個人真係做唔到咁多嘢,影咗好多相,我哋小時候冇做,依家可以儲嚟記錄。」


謙謙指楊怡有餵人奶以及奶粉,他亦開始落手湊B。問到會否擺滿月酒?他謂:「要睇疫情而定,阿怡性格都係想屋企人食餐飯,我依家開工都會心掛掛,今日返工遲到,睇個女食奶,本來想留一分鐘,點知留咗成五分鐘,依家個女收緊水,日日都唔同樣。」問到會否再追B?他謂:「我會聽從醫生吩咐,半年至九個月今次生B開刀,啲期本身度好,成個生產過程幾順利,而我會繼續開工至年尾,中間可能有一個月時間休息,到時會更加落手落腳去湊。」謙謙透露楊怡會先做兩、三個月全職媽咪,楊怡指想養好身體後,會再出來拍劇。問到BB改名未?他謂:「未,交由長輩決定。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!