掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

林浩文:邵珮詩收埋「書蟲」男友4年 林浩文唔怕聽閒話 #邵珮詩

現實中男版灰姑娘?現年28歲的無綫藝人林浩文(Oman)由舞蹈藝員開始做起,屋邨長大的他,憑自己的努力奮鬥多年,由社區中心跳到無綫舞蹈員,再跳到演唱會 ...




現實中男版灰姑娘?


現年28歲的無綫藝人林浩文(Oman)由舞蹈藝員開始做起,屋邨長大的他,憑自己的努力奮鬥多年,由社區中心跳到無綫舞蹈員,再跳到演唱會舞台,之後一次活動,被前無綫監製潘嘉德邀請做特約演員,及後入讀訓練班邊學邊演,幸而獲《愛.回家之開心速遞》監製賞職,擔任劇中阿叢「書蟲」一角。


合資六位數做老闆


不過,Oman深明跳舞生涯短暫,故除了當演員外,鍾情藝術的他,一個月前以六位數字多人的血汗錢,於新蒲崗開了一間party room,6000呎地方內,有多個不同的function room租給客人拍攝、跳舞、開會用,更有教整咖啡的小角及紋身小店等等,全都是藝術範疇。Oman謂:「呢度租金合理,喺呢個時候先可以依家嘅租金接手,都想推動吓香港藝術文化,遲啲可以都希望同政府合作本地藝術工作,自己亦有同一班志同道合嘅圈內朋友一齊搞製作公司,拍啲搞笑片,發放正能量。」


與富家女港姐冠軍拍拖


Oman是一個努力又踏實的後生仔,對於感情事,他向來低調,其實早已暗地裏有一位拍拖四年、家底豐厚的港姐冠軍女友邵珮詩。入行後一直被標籤為富家女,之前,二人曾被本報拍得甜蜜行超市,不過事後邵珮詩只以「圈外男友」來形容Oman,對此,Oman坦言沒有不開心,更大方讚女友謂:「可能佢想保護我當時我都只係dancer,未係正式圈中人,而且感情事係兩個人嘅事,唔係好想講太多。」


調節心態:「把口生喺人哋度」


Oman出身普通家庭,父母都要出外工作,有段時期,父親因受傷,母親要支撐家庭,更要親戚接濟,問他有否因女友家底厚而自卑時,他坦言:「同一個人相處或者同一個人拍拖,唔係因為佢喺社會嘅高低而喺埋一齊,(怕唔怕人哋有閒言閒語?)呢啲自己控制唔到,我覺得兩個人係鍾意大家,唔應該有權力或金錢嘅嘢掛鈎,而且把口生喺人哋度,只可以做嘅係調節自己嘅心態。(唔會因大家背景有距離而自卑?)唔會,你見佢都好平民化,唔係一定要用名牌,佢亦明白每一個人有自己嘅難處,就算窮人有窮人嘅苦,有錢人亦有有錢人嘅苦,只不過每個人嘅苦唔一樣,呢樣嘢係我哋都明白嘅!」問到Oman喜歡邵珮詩甚麼時,他即收起正經笑笑口謂:「鍾意佢夠傻、可愛,當大家望見大家就係嗰種感覺,愛係講唔出嘅,大家相處好舒服。」Oman又坦言沒有想過要公開戀情,圈中有不少朋友知,但二人亦有大家的共識。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!