掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

楊詠彤:晒逆天長腿!楊詠彤做空中瑜伽 網民質疑犯法 #楊詠彤

犯咗法?身高1米78嘅高妹港姐楊詠彤(Katy),早前行山時自拍展現「十頭身」,而成為熱話!行得山多佢返入室內轉玩空中瑜伽,唔好以為冇睇頭,一對長腿依 ...




犯咗法?


身高1米78嘅高妹港姐楊詠彤(Katy),早前行山時自拍展現「十頭身」,而成為熱話!行得山多佢返入室內轉玩空中瑜伽,唔好以為冇睇頭,一對長腿依然吸睛呀!


佢喺半空懸吊時,側身伸展勁晒逆天長腿,再倒吊做出一字馬動作,展現完美體態。見佢頻頻挑戰高難度動作,相當犀利,但佢就謙虛表示:「永不放棄的精神,練習後全身無力,但停留半空的感覺太治愈了。」


不過有網友指現時健身中心需全面關閉,質疑指:「Studio犯法wor(喎),仲開?」而Katy則解釋:「朋友開的studio係暫停營業,純粹三個人自己玩。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!