掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

蔚雨芯:租二千呎寫字樓 蔚雨芯目標係上市!

加油呀!「魔鬼胸」蔚雨芯(Rainky)去年與同學合資搞的生活美容產品生意,慶幸是網上零售,未受疫情太大影響,生意還逆流而上,最近仲趁租金回落她執到平 ...




加油呀!


「魔鬼胸」蔚雨芯(Rainky)去年與同學合資搞的生活美容產品生意,慶幸是網上零售,未受疫情太大影響,生意還逆流而上,最近仲趁租金回落她執到平貨,租到一個二千呎的寫字樓,Rainky回覆東網:「對一個初步創業者嚟講租金算係合理,office依家裝修緊,下個月可以正式啟用,希望生意愈做愈大。」


她坦言想做女強人,更奢望將來有機會上巿,她笑說:「天生性格,女仔要靠自己嘛!心情好興奮,由最初成立品牌嘅蚊型公司,到依家有自己嘅寫字樓,咩都親力親為。」作為公司的生招牌,她會義務做埋model拍攝廣告,她笑說:「梗係冇錢,唔通自己畀自己咩,咁好傻囉!」她的同學拍檔剛剛結婚生完BB,幾時輪到她結婚?她笑說:「睇定啲,我未ready,我仲細嘛!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!