網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月17日 星期五

吳日言逆市開第4間分店 #吳日言

武漢肺炎疫情持續,各行各業均受嚴重影響,員工減薪、被放無薪假、被裁,亦有不少公司倒閉結業。轉型從商的吳日言,竟選擇於逆市下擴充第4間分店,並於昨日開始 ...




武漢肺炎疫情持續,各行各業均受嚴重影響,員工減薪、被放無薪假、被裁,亦有不少公司倒閉結業。轉型從商的吳日言,竟選擇於逆市下擴充第4間分店,並於昨日開始試業,她更明言:「反而覺得係機會,總有啲業務可以逆流而上。」

博大眾光顧小店

吳日言昨日在觀塘的新店接受《蘋果》專訪,坦言開舖是計劃之內的事:「拍板嗰陣已經知道有疫情,當時預計有結業潮,於是同業主殺價,呢度舖租都畀咗7折。我覺得疫情下係機會,可能係唇膏效應,大家唔想花費太多去餐廳、高級食肆,就會選擇我哋呢啲小店。」作為商界初哥的吳日言,連環面對抗暴運動及武漢肺炎,她認為社會運動影響不算大,反觀疫情下街上人流驟減,不禁令她憂心:「如果講錢,幾間舖都赤字,但係試下逆境中生存,𠵱家都捱得住嘅話,之後就可以做少奶奶。」除了開分店,她更與員工共度時艱:「所有員工都冇裁,我自己冇人工囉,但係我覺得做老闆係要咁,確保大家個關係,有時唔夠人叫佢哋頂都肯幫我。」

於逆市下吳日言直言幾間分店均出現赤字,故凡事親力親為出盡力宣傳。


吳日言擴充第4間小食店,更跟業主殺價舖租7折。


對於演藝界幾近全面停工,吳日言鼓勵大家說:「大家都有自己嘅才能,香港係需要人才嘅。趁呢段時間增值自己、做吓運動,最緊要唔好頹廢落去。」問她有甚麼說話想跟林鄭政府講?吳日言笑說:「粗口嚟,出唔到街喎。其實都冇嘢好講,你快啲走啦,我唔知下個班子會唔會好啲,但係我唔想再見到你啦。」

採訪:盧妹

攝影:仇志德


鍾意就快D Share啦!