網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月17日 星期五

楊證樺:吹水哥勁浪漫!楊證樺帶老婆尋找中學回憶 #楊證樺

回憶嘅嘢真係錢都買唔到!無綫劇集《機場特警》近日熱播,當中飾演「吹水哥」嘅楊證樺,雖然成日都口花花鍾意撩女仔吹水,但喺入面精通八國語言,日前播出嘅一集 ...




回憶嘅嘢真係錢都買唔到!


無綫劇集《機場特警》近日熱播,當中飾演「吹水哥」嘅楊證樺,雖然成日都口花花鍾意撩女仔吹水,但喺入面精通八國語言,日前播出嘅一集佢大講法文,令唔少網友大讚流利,好有語言天分!


現實生活中,楊證樺相當貼地,一啲都唔吹水,日前帶咗老婆沈可欣去尋找中學回憶,原來喺何文田愛民邨營業多年嘅快餐小店光榮結業,故佢找緊尾巴,帶埋老婆去食最後一餐!除咗兩個二人世界堂食撐枱腳,仲買埋外賣添,非常支持,佢話:「知道 #天馬快餐 要光榮結業!呢兩個星期,就幫襯咗三次,去重拾兒時的回憶和味道!感謝你在我的成長中,留下美好的回憶!期待你再大展拳腳!#愛民邨天馬快餐#光榮結業 #不捨得#美味的食物#兒時回憶#當年讀中學必食的午餐#阿仔都話好味」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!