網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月17日 星期五

自爆營中生活!李君妍冇中招離開隔離營 #李君妍

最緊要人冇事。擁有33C的無綫藝人李君妍,早前與其同住的胞姐確診新冠肺炎,但她仍繼續開工與孫慧雪和蔡嘉欣錄影節目,隨即惹來全城恐慌,雪雪更擔心影響家人 ...




最緊要人冇事。


擁有33C的無綫藝人李君妍,早前與其同住的胞姐確診新冠肺炎,但她仍繼續開工與孫慧雪和蔡嘉欣錄影節目,隨即惹來全城恐慌,雪雪更擔心影響家人特別是小朋友,而寧願租住酒店。


擔心留院家姐


雖然李君妍經兩次測試後結果均呈陰性,但因為她是緊密接觸者故需要入住隔離營14天,至前日(15日)她終於離開隔離營,她接受《娛樂新聞報導》透露出關心情,表示擔心仍然留院的家姐,她說:「我完成咗隔離生活返咗屋企,依家心情好開心,已經14日冇見屋企人但係有啲擔心家姐,佢仲未可以出院,希望佢快啲好番出院,到時真係一家人團聚。」


衞生署派人全屋消毒


她透露衞生署派人為她家全屋消毒,她亦更換全屋床單。她提到在隔離營的生活,離不開做運動、睇書、煲劇,其中與朋友傾偈最大得着,與朋友談及人生課題的話題,她說:「我喺營裏面多咗時間去思考、沉澱,好多謝朋友的支持鼓勵和提點,至於工作方面,我都想快啲同大家見面,但要等公司安排。」


她表示會以最佳狀態迎接未來工作。對於因曾經接觸過她,而令其他藝人擔心受影響,李君妍再次表示歉意:「想講多聲非常唔好意思同抱歉,因為呢件事令大家擔心,影響咗生活同情緒,希望大家身體健康,開開心心咁對抗疫情,生活回復番正常。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!