網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月17日 星期五

謝東閔:估唔到喎!謝東閔爆朱智賢原來好大食 #朱智賢 #謝東閔

謝東閔話朱智賢食好多嘢㗎!藝人謝東閔接受電台訪問,提到有不少藝人都趁住留家避「炎」,密密做運動操Fit,問平時可會跟緋聞女友朱智賢(朱朱)一起做運動? ...




謝東閔話朱智賢食好多嘢㗎!


藝人謝東閔接受電台訪問,提到有不少藝人都趁住留家避「炎」,密密做運動操Fit,問平時可會跟緋聞女友朱智賢(朱朱)一起做運動?他說:「佢好懶做運動㗎,但佢食好多嘢,食得多過我都仲係咁瘦。(會迫佢做運動?)有時都會,可能我同幾個朋友一齊做Gym,佢就同其他朋友喺隔離做瑜伽,完咗就一齊食嘢。(唔同佢一齊做瑜伽?)唔啦,我想學吓拉筋多啲,因為腰痛,同埋我鍾意啲衝勁運動多啲。」問到他腰痛,可會叫朱朱幫手按摩?他笑言:「絕對唔會啦,好尷尬,我拉吓筋就得。」


他分享做運動的心得:「都略知一二,平時都會睇吓點樣保養、物理治療、飲食嗰啲,因為藝人要減肥同我有時會腰痛,睇吓點樣可以紓緩肌肉。(咁快睇定養生?)要㗎,都30幾歲啦,男人過咗30歲體能就會走下坡,有時做運動姿勢唔好又會有問題。」他表示做很多運動,平時以跑步為主,之前亦會做Gym、Boxing、踢波等。


講到工作,他透露月底會開拍新劇《刑事偵緝檔案V》,飾演有精神病的人,現時都會積極準備及Keep Fit,保持狀態。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!