網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月17日 星期五

古巨基:囝囝聞「洗手」笑晒口 古巨基滿臉鬚根 #古巨基

從小就灌輸正確觀念~歌手古巨基今年年頭榮升父親,太太為他誕下兒子古駿廷(Kuson)。連月來他都在家做湊仔公,一家三口相當幸福。今日,他在社交網上載短 ...




從小就灌輸正確觀念~


歌手古巨基今年年頭榮升父親,太太為他誕下兒子古駿廷(Kuson)。連月來他都在家做湊仔公,一家三口相當幸福。今日,他在社交網上載短片,見他正在逗Kuson玩樂,並不斷叫「洗手洗手」,向兒子灌輸洗手概念。Kuson聽到爸爸狂叫洗手都開心到笑晒,手仔郁郁,一對腰果眼晴相當可愛。見BB床頭都擺了有不少消毒產品,可見一家人都相當注重衞生。而古巨基雖然只露半張臉,但已見他滿臉鬚根,網民都問笑他是否為人父親甚艱難?


古巨基則發文表示:「我問小Kuson有甚麼想我代佢同大家講?我話如果我講中佢諗嘅,就用「笑」嚟示意啦~於是我就話:洗手洗手洗手,記得洗手!跟住佢就笑到四萬咁口(不過冇牙又點四萬呢)!所以小Kuson都提醒大家記得勤洗手!另外,古巨基醫療基金訂購了20萬個本地生產口罩將會稍後收到,收到後會盡快分批由義工團體送贈到老人家、低收入家庭及殘障人士等有需要的人士手上,大家繼續做好防疫措施,不要鬆懈,期待疫情盡快結束!當然,繼續呼籲大家非必要情況底下盡量Stay Home,以避免疫情蔓延及加重醫療系統負擔!一個post三個防疫溫提,勤洗手戴口罩stayhome,古sir育兒手記。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!