網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月17日 星期五

秦沛:秦沛相隔十年重返無綫又煞科 張曦雯嗌不捨 #張曦雯 #無綫 #秦沛

Paul哥咁好戲又肯教後輩,張曦雯梗係唔捨得!藝人秦沛(Paul哥)與張曦雯在尖沙咀一間酒店為新劇《踩過界II》拍攝,今日是秦沛戲份煞科,劇組特別炮製 ...




Paul哥咁好戲又肯教後輩,張曦雯梗係唔捨得!


藝人秦沛(Paul哥)與張曦雯在尖沙咀一間酒店為新劇《踩過界II》拍攝,今日是秦沛戲份煞科,劇組特別炮製驚喜,剪輯了一段拍攝花絮送給他,又安排了他的女兒姜麗文送花給予驚喜,秦沛在台上勉勵大家努力、加油。


秦沛與張曦雯一齊受訪,十年後再拍無綫劇的他談到煞科心情既開心又不捨,他說:「開心終於拍完一套劇,因為有超過10年冇喺TVB拍劇,亦都好唔捨得。」他透露原本計劃拍完劇返溫哥華休息,但疫情關係暫留在香港跟大家共度時艱。


張曦雯表示非常不捨秦沛,她說:「好珍惜同Paul哥合作,佢同我分享咗從演多年嘅笑話同故事,每日從佢身上學到唔少嘢。」秦沛謙虛說:「好開心同一班新人合作,每日亦都學習中,因為現時嘅演繹方式同十年前已經唔同,所以我成日同佢哋講,我係老牌新人,有好多嘢要重新學習。」秦沛又指再拍無綫劇則要看緣分。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!