掃呢頁CODE去手機

2020年4月9日 星期四

毛舜筠:【觸及底線】毛舜筠自爆拍邊套戲失女性尊嚴? #毛舜筠

呢一幕令毛毛相當不快!藝人(毛毛)早前為ViuTV節目《金像女情》任嘉賓,接受主持何嘉麗訪問,毛毛指當年第一次拍喜劇就遇上周星馳,日日對住他,很快便投 ...




呢一幕令毛毛相當不快!


藝人(毛毛)早前為ViuTV節目《金像女情》任嘉賓,接受主持何嘉麗訪問,毛毛指當年第一次拍喜劇就遇上周星馳,日日對住他,很快便投入到。但她亦直言多年演喜劇的路程中,曾為了做到搞笑效果,觸及了她的女性尊嚴,對於不愉快的經歷,她表示是當年拍《情聖》的一幕!


她說: 「要我裝40F,首先塞100個胸圍,我唔介意,因為講我妒忌葉子楣,但要我仆倒喺書枱,胸前插晒筆,但筆係會亂嘅,亂咗之後就好多人行埋來,喺我呢個位 (胸前)郁,我就覺好委屈!好似畀人上下其手侵犯咁,而且大家眼光都注視我呢度(胸),好唔舒服!」然而抑壓的情緒當回家後就爆發,喊了一場,但電影上畫時見觀眾的反應,很有喜劇效果,做演員真的是很無奈!


毛舜筠於2006年憑《早熟》獲得香港電影金像獎最佳女配角,到2018年才在香港電影金像獎當選最佳女主角,她直言等了好多年:「係唔忿氣,同我一齊出嚟嘅都攞咗,仲未到我!但演員係好被動,有好劇本都要有好班底,更要個好對手。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!