掃呢頁CODE去手機

2020年4月9日 星期四

文頌嫻:復出拍劇頂癮!文頌嫻做戲真情流露 #文頌嫻

文頌嫻復出拍劇。久休多時的藝人文頌嫻(文女)出席其主演的ViuTV新劇《打天下》記者會,她表示已有十多年未有拍攝港劇,故十分期待播出:「我離開無綫之後 ...




文頌嫻復出拍劇。


久休多時的藝人文頌嫻(文女)出席其主演的ViuTV新劇《打天下》記者會,她表示已有十多年未有拍攝港劇,故十分期待播出:「我離開無綫之後都有去內地拍過幾套劇,但都係十年前。(依家再拍有冇戲癮?)有,有時拍咗一場好鍾意嘅戲,返到屋企諗番都好有滿足感,但平時湊女同個女做功課,唔會好有滿足感,所以今次拍劇都好開心。」


對於導演亦大讚文女的演出給人很舒服的感覺,她自言自己不是演戲而是真情流露,而且對手是舊拍檔,大家默契十足。問她會否讓女兒觀看?她說:「播嘅時間佢應該瞓咗,會畀佢睇重播,我會同佢講媽咪之前成日出去就係拍呢啲嘢。佢今年七歲,經常每事問,一定問我好多嘢。(劇中有冇親熱鏡頭?)冇,好含蓄。」


提到女兒現正停課,她表示要多花時間湊女:「佢唔返學,我就要加班,又要買餸,好忙,佢返學嘅時候,我都有少少自己時間,依家佢唔使返學又要做網上功課,我要陪佢做。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!