掃呢頁CODE去手機

2020年4月9日 星期四

未開業先停業 倪晨曦押上成副身家諗計救亡 #倪晨曦

倪晨曦面對疫情,無損其對瑜伽的熱情。
未開業先停業倪晨曦押上成副身家諗計救亡女神倪晨曦(Elva)籌備年半,去年12月與友人合資共五百萬元開瑜伽中心,試業期間撞正新冠肺炎來襲,禁聚令昨日又 ...




未開業先停業 倪晨曦押上成副身家諗計救亡

女神倪晨曦(Elva)籌備年半,去年12月與友人合資共五百萬元開瑜伽中心,試業期間撞正新冠肺炎來襲,禁聚令昨日又宣布延長至4月23日,未正式開業便告暫停,面前花盡心血的瑜伽中心空無一人,她可謂百般滋味在心頭,一個人玩空中瑜伽紓壓,她說:「一路Soft opening緊,延遲開幕到依家,所以都有幾個月。」

Elva自言差不多花成副身家投資,每個月營運又要六位數字,負擔不少。對於首次做老闆便遇上疫情打擊,會否感覺當黑?她說:「唔會,每樣都係鍛煉。」面對暫停營業的日子延長,雖明白但無奈,她覺得面前首要令人回復信心,故會加強消毒及減少每班人數:「好彩之前拍定三、四條片,依家好啱用,放上網畀人喺屋企學。我都會網上教,試過一次,但係我唔知自己做乜,好似對住空氣講嘢,唔係最鍾意零聯繫感覺,想快啲面對面教學生,之後我會每星期教兩班。」她表示現時已做盡求生方法,除了向業主要求調整租金外,亦已向政府申請補貼,她說:「鍾意瑜伽係一種熱情,唔應該因為疫情停咗運動熱愛程度。(疫情掩唔過你熱情?)冇錯,仲好有熱情。」






鍾意就快D Share啦!