掃呢頁CODE去手機

2020年4月9日 星期四

【美妝達人】爆汗都咁靚靠一樣法寶 鄭秀文公開眼線不溶之謎 #鄭秀文

Sammi今日拍片公開畫出持久眼線的心得。
【美妝達人】爆汗都咁靚靠一樣法寶 鄭秀文公開眼線不溶之謎Sammi今日拍片公開畫出持久眼線的心得。走在潮流尖啄的鄭秀文(Sammi)真係好貪靚,有時喺 ...




【美妝達人】爆汗都咁靚靠一樣法寶 鄭秀文公開眼線不溶之謎

Sammi今日拍片公開畫出持久眼線的心得。

走在潮流尖啄的鄭秀文(Sammi)真係好貪靚,有時喺屋企做運動都要化個全妝!見她次次Gym後香汗淋漓,就算成面滴晒汗個妝都唔花,唔少絲打都很好奇這位天后Keep住妝容的方法,今日Sammi就拍片公開畫出持久眼線的心得,並留言:「女士們,關於眼缐。做運動爆汗時用甚麼眼缐最耐用?用甚麼畫眼缐最好,其實每個人都不一様…… #眼缐膏 #建議可以試用一枝已經沒有墨的眼缐筆去畫眼缐」

Sammi自爆秘訣在於使用一支舊眼線筆去畫!
Sammi自爆秘訣在於使用一支舊眼線筆去畫!
大家都讚Sammi的妝容好睇!

大家都讚Sammi的妝容好睇!

片中,Sammi自爆都係用一般的眼線膏,而秘訣在於使用一支舊眼線筆,她說:「我覺得一般畫眼線嘅Brush有毛,軟吓軟吓又鬆吓鬆吓,我自己覺得好難控制,所以我畫眼線嘅時候,除咗一盒眼線膏,我仲會用一支已經冇用嘅眼線筆,即係墨汁已經乾晒,咁你就抹一抹個頭,然後用呢支筆代替支Brush,咁我就覺得比較容易控制,至於會唔會因為用咗呢支筆,令到我嘅眼線咁持久,爆晒汗都唔滴落嚟,咁呢個都係一個謎嚟,我都唔知真實係咪有咁嘅作用,哈哈!」雖然Sammi都笑話唔知有冇持久作用,但一眾網民都留言話會試下,仲建議她考慮做「美妝KOL」,多啲教大家化妝!

Sammi今日仲晒愛貓合照。

Sammi今日仲晒愛貓合照。
好貪靚的Sammi有時喺屋企做運動都會化全妝,即使爆汗個妝都神奇地唔花!

好貪靚的Sammi有時喺屋企做運動都會化全妝,即使爆汗個妝都神奇地唔花!



鍾意就快D Share啦!