掃呢頁CODE去手機

2020年4月9日 星期四

甩拖馮盈盈豪放搵新戀情 #馮盈盈

馮盈盈去年12月宣佈與十優醫生男友鍾文浩(Martin)分手,男方日前被目睹跟索女睇日落。馮盈盈近日有份主持的節目《後生仔傾吓偈》就以「盈盈的單身派對 ...






馮盈盈去年12月宣佈與十優醫生男友鍾文浩(Martin)分手,男方日前被目睹跟索女睇日落。馮盈盈近日有份主持的節目《後生仔傾吓偈》就以「盈盈的單身派對」為主題,一連兩集為她徵男友,「壯丁」包括丁子朗、余德丞及鄭衍峰等共八位男士出任嘉賓向馮盈盈展開「追求」,節目中她表現風騷,不但坐在枱上擺甫士;更任攬任抱,甚至用口餵參加者咬蝦條,玩得豪放。

馮盈盈連日來不斷在社交網上載新相,多番留言暗示已為分手一事畫上句號。互聯網圖片


馮盈盈在節目內剖白喜歡男士要幽默與靚仔,未來的男友要有多點時間相處、隨傳隨到,她說:「絕對唔需要青年才俊、日理萬機、事業有成,因為佢哋好忙,好唔得閒𠱁我同陪我,我要個好得閒日日陪我玩,最緊要開心!」問到上一段感情失敗的原因,盈盈聞言即說:「唔准話我、唔准鬧我。」此外,馮盈盈昨日凌晨在社交網上載相片,並留言:「GOODByE for good」,似是暗示為分手畫上句號。

撰文:寶妮

馮盈盈與多名男藝人拍攝節目時表現得相當風騷。互聯網圖片



鍾意就快D Share啦!