掃呢頁CODE去手機

2020年4月9日 星期四

張曦雯:【亢奮抗疫】索腿張曦雯打機爆粗講「Shxt」 #張曦雯

識打機嘅女仔好吸引!呢排好多商場都靜到烏蠅飛過都聽到,除咗買遊戲機嘅電腦商場,睇新聞都知人頭湧湧,插針都插唔入,好多仲係女仔嚟添!其實圈中都有好多打機 ...




識打機嘅女仔好吸引!


呢排好多商場都靜到烏蠅飛過都聽到,除咗買遊戲機嘅電腦商場,睇新聞都知人頭湧湧,插針都插唔入,好多仲係女仔嚟添!其實圈中都有好多打機女神,佢哋巾幗不讓鬚眉,打機真係醒過我同你。


張曦雯 打機真女神


你的樣子如何,你的打機技術未必如何!以前話打機一定宅到爆,都唔會理外表,但係出名樣靚身材正嘅張曦雯就正正係一名打機高手。最鍾意打喪屍Game嘅佢正日喺打機直播表露真性情,有時仲緊張到講:「Shxt!」都咪話唔誇張。


麥美恩 抗壓靠打機


麥美恩不嬲傻大姐性格,做司儀愈來愈有功架,不過責任愈大,壓力就愈大,唔減壓好容易爆煲。原來佢返到屋企就鍾意立即入房借打機為名,來抒發個人情緒。


湯洛雯 同男友一齊打...遊戲機


湯洛雯同張曦雯一樣勁鍾意打機,打喪屍Game手到拿來。唔同嘅係張曦雯鍾意自己同網友玩,靚湯就鍾意同男友一齊玩,仲送過遊戲機畀男友作為生日禮物添,除咗打機,佢亦好喜歡動漫,好有少女心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!