掃呢頁CODE去手機

2020年5月6日 星期三

熊黛林:唔做慈母!熊黛林做「虎媽」打囡囡手板 #熊黛林

新舊教育方式兼備。名模熊黛林(Lynn)擔任電台節目嘉賓,大談當媽媽的經歷,並透露與孖女慶祝母親節,自言擔任「虎媽」角色的她說:「如果囡囡唔聽話,我會 ...




新舊教育方式兼備。


名模熊黛林(Lynn)擔任電台節目嘉賓,大談當媽媽的經歷,並透露與孖女慶祝母親節,自言擔任「虎媽」角色的她說:「如果囡囡唔聽話,我會打手板,唔會縱容反而嘗試同佢哋講道理,希望佢哋可以從小學習規矩,做個有禮貌嘅小朋友。」


Lynn又憶述當媽媽以來最難忘的一次經歷,當時孖女約一歲半,妹妹打完針後發燒,直到半夜12時仍然未退燒,於是她整晚抱着妹妹入睡,她指:「我當時非常心痛,而同時我感到同囡囡心連心嘅感覺。」談及母親節,Lynn笑言已經向老公說過母親節不需要驚喜,她說:「其實節日唔一定需要收到禮物,囡囡簡簡單單錫我一啖已經好滿足!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!